Met de ferry naar Nanaimo - Reisverslag uit White Rock, Canada van yvonneendick timmerman - WaarBenJij.nu Met de ferry naar Nanaimo - Reisverslag uit White Rock, Canada van yvonneendick timmerman - WaarBenJij.nu

Met de ferry naar Nanaimo

Door: dickenyvonne2012

Blijf op de hoogte en volg yvonneendick

06 Maart 2012 | Canada, White Rock

Hallo allemaal

Vandaag dus vroeg op en op weg naar de ferry van 10.00 uur Twassen Nanaimo
Voor we de ferry op gingen nog effe starbucks gedronken om wakker te worden pffff
Het is super zonnig en we hadden een prachtige overtocht.
De tocht duurde 2 uur en toen op zoek naar de nieuwe locatie van Don (de ex van de zus van Yvonne)mooi ritje over Vancouver island ri. Don en effe zoeken en hop daar was het (zie foto's) effe het huis en het prachtige uitzicht bekeken en hij gaf ons een tour daar in de buurt.
We. Hebben heerlijk geluncht beetje laat (maar hoe langer je wacht hoe lekkerder het is !!!!!!!!!!) de ferry van 18.00 uur terug en waren om 20.30 uur weer terug nog effe wat drinken en sigaartje en lekker slapen ...see you tommorrow xxxx