Reizen naar Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van yvonneendick timmerman - WaarBenJij.nu Reizen naar Hawaii - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van yvonneendick timmerman - WaarBenJij.nu

Reizen naar Hawaii

Door: dickenyvonne2012

Blijf op de hoogte en volg yvonneendick

24 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal

De "" heimwee"" wordt minder en minder 0.600 uur uit bed Yvonne om 0.700 uur geroepen lekker ontbijtje met gebakken eggs en koffie.
Koffer gepakt en om 10.30 naar Vancouver airport.
Door de douane vingerprints picture controle pfff controle pff eindelijk in de states nog maar effe volgepropt want in het vliegtuig kreeg je aleen gratis koffie of fris no meal alleen tegen betaling op creditcard (en we blijven toch nederlander)
De rest van de vlucht was kut hebben nog nooit zo'n kutvlucht gehad 6 uur lang alsof je in een auto zit die met 100 km per uur over bevroren land scheurt met molshopen (ook wel turbelentie genoemd) vraag maar aan stefan of jorgen hoe dat voelt.
In het donker aangekomen wil die vent ons nog een duurdere auto aansmeren (maar we blijven nederlander)
45 min. Later uitgehongerd op lacatie aangekomen we dachten nog effe sigaartje (ja wiesje ze zijn er nog) en maar gaan slapen het was al 12.00 maar de ""heimwee"" gaat hier 2 uur terug dus nog effe shoppen en snacken roken en slapen in een super groot bed
Oke tot morgen xxxx